Upravljanje i održavanje stambenih zgrada

Poslove upravljanja i održavanja zgrada uspješno obavljamo već 20 godina, a trenutno upravljamo sa više od 500 stambenih i poslovnih zgrada, s kontinuiranim porastom novih korisnika naših usluga, te smo time postali jedan od najvećih privatnih upravitelja.

Posebnost naše tvrtke je u tome što imamo vlastito dežurstvo za hitne intervencije od 0 do 24 sata (uključujući subote, nedjelje i blagdane), kao i vlastitu operativu za izvođenje radova na na zgradama koje se nalaze pod našim upravljanjem. Uz gore navedeno ističemo da nudimo kompletnu pravnu, financijsku i tehničku pomoć unutar kuće (7 građevinskih inženjera, diplomirani pravnik, diplomirani ekonomist, računovođa i ostali stručni djelatnici), potrebni za rješavanje svih otvorenih pitanja vezanih uz upravljanje zgrada.

SVE PROBLEME VAŠE ZGRADE RJEŠAVATE NA JEDNOM MJESTU!

Dio usluga koje pružamo kao upravitelj zgrade su:
• stručni pregled zgrade
• izrada godišnjeg plana upravljanja
• izrada troškovnika i stručna tehnička pomoć
• dežurstvo za hitne intervencije 0-24
• redovita, ažurirana i pregledna financijska izvješća

• pravni savjeti , izrada prijedloga međuvlasničkog ugovora, ugovora o upravljanju, aneksa ugovora, ugovora o najmu zajedničkih prostora i druge vrste ugovora
• zastupanje suvlasnika pred sudovima i drugim državnim tijelima vezano uz upravljanje zgradama
• povezivanje zemljišne knjige i knjige položenih ugovora, kao i etažiranje
• praćenje naplate pričuve uz slanje opomena i pokretanje ovrha
• obavljanje administartivnih poslova prilikom prijave na pozive za dodjelu sredstava za energetsku obnovu zgrade i dr.
• mogućnost davanja kredita za investicijsko održavanje zgrada putem poslovne banke
• plaćanja predstavnika, čistačica, potrošnje zajedničke energije, i sl
• printanje i distribucija uplatnica sa bar kodom
• mogućnost provjere stanja financija putem interneta

U želji za pružanjem što kvalitetnije usluge upravljanja, kao i radi lakše kontrole svih prihoda i rashoda, tvrtka Lind-grad d.o.o. je prva u RH koja, prilikom sklapanja Ugovora o upravljanju, otvara žiro-račun za svaku zgradu posebno. Na taj način je odvojeno poslovanje tvrtke od sredstava pričuve svake stambene zgrade.

PONUDA ZA UPRAVLJANJE >>

NAŠE POSEBNOSTI

  • Vlastita hitna služba 0-24 h (radnim danima, vikendom i praznicima)

  • Izvođenje radova vlastitom operativom

  • Nudimo tehnička rješenja izrađena od strane vlastitih vrhunskih inženjera

  • Povoljna cijena upravljanja

  • Redovita, ažurirana i pregledna financijska izvješća

  • Printanje i distribucija uplatnica sa bar kodom

  • Mogućnost provjere stanja financija putem interneta

  • Prilagođavanje Vašim potrebama

  • Zaštita interesa suvlasnika

  • Odlična suradnja sa fondom za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost koja je  rezultirala većim brojem ostvarenih subvencija kako za sufinanciranje ugradnje  razdjelnika tako i za energetsku obnovu zgrada